pia-ine-i-themeliodis-alithia-gia-to-link-popularity-web-hosting
23 Μαρτίου, 2022

Ποια είναι η θεμελιώδης αλήθεια για το link popularity;

Αυτές τις μέρες, η δημοτικότητα συνδέσμων (link popularity) είναι η συζήτηση της πόλης στην κοινότητα του web hosting και της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Ωστόσο, ο ορισμός της δημοτικότητας συνδέσμων και η πραγματική επίδραση που έχει στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης συχνά παρεξηγείται.

Δημοτικότητα συνδέσμων

Οι μηχανές αναζήτησης έχουν αποφασίσει ότι εάν άλλοι ιστότοποι συνδέονται με τον ιστότοπό σας, πρέπει να είναι νικητής, επομένως, αξίζει μια ώθηση στην κατάταξη. Αν το σκεφτείς, είναι πολύ λογικό. Οι άνθρωποι συνδέονται με καλούς ιστότοπους, όχι με κακούς.

Οι περισσότερες μηχανές αναζήτησης πιστεύεται ότι δίνουν κάποια έμφαση στη δημοτικότητα των συνδέσμων στην κατάταξη τους. Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι ο αριθμός των τοποθεσιών που δείχνουν προς τον ιστότοπό σας είναι αυτός που καθορίζει τη δημοτικότητα των συνδέσμων σας και όσο περισσότεροι σύνδεσμοι υπάρχουν, τόσο υψηλότερη θα είναι η κατάταξή σας.

Ωστόσο, αυτό είναι μόνο εν μέρει αλήθεια. Οι μηχανές αναζήτησης δεν είναι χαζές. Χρησιμοποιούνται για τους ανεπιθύμητους μηχανές αναζήτησης που προσπαθούν να εξαπατήσουν το δρόμο τους για να αποκτήσουν υψηλή κατάταξη. Εξαιτίας αυτού, οι μηχανές αναζήτησης δεν αναζητούν απλώς τον αριθμό των συνδέσμων που οδηγούν σε έναν ιστότοπο, αλλά την ποιότητα αυτών των συνδέσμων.

Η ιδέα είναι μάλλον απλή… Τα SE Spiders, ή “bots”, σαρώνουν συνεχώς το διαδίκτυο. Όταν ανιχνεύουν τον ιστότοπό σας, ερμηνεύουν έναν σύνδεσμο από τη σελίδα Α στη σελίδα Β ως ψηφοφορία, από τη σελίδα Α, για τη σελίδα Β. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το Google.

Τα bot βλέπουν περισσότερα από τον τεράστιο όγκο ψήφων ή συνδέσμους που λαμβάνει μια σελίδα. αναλύει επίσης τη σελίδα που δίνει την ψήφο.

Επομένως, είναι σημαντικό να συνδέεστε σε σχετικούς ιστότοπους. Φαίνεται ότι υπάρχουν δύο τύποι συνδέσμων που λαμβάνονται υπόψη στην εξίσωση δημοτικότητας συνδέσμων. Σύνδεσμοι από άλλους ιστότοπους που εστιάζουν στις ίδιες φράσεις λέξεων-κλειδιών στις οποίες εστιάζει ο ιστότοπός σας, και σύνδεσμοι από σχετικές κατηγορίες σε μεγάλους καταλόγους και πύλες που αφορούν τον κλάδο.

Σύνδεσμοι από ιστότοπους που εστιάζουν σε θέματα που δεν έχουν καμία σχέση με τον ιστότοπό σας πιθανότατα δεν θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε κανέναν διαγωνισμό δημοτικότητας συνδέσμων.

Η δημοτικότητα των συνδέσμων έχει γίνει ολοένα και πιο σημαντική μεταξύ των μηχανών αναζήτησης. Επειδή η δημοτικότητα των συνδέσμων συμβαδίζει με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, είναι σημαντικό για κάθε εταιρεία με παρουσία στο διαδίκτυο να δημιουργήσει μια στρατηγική ανάπτυξης συνδέσμων.

Η δημοτικότητα των συνδέσμων δεν είναι απλώς η απόκτηση όσο το δυνατόν περισσότερων συνδέσμων. Η ποιότητα των συνδέσμων έχει περισσότερο «βάρος», από την ποσότητα των συνδέσμων. Θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης εάν έχετε δημοτικότητα συνδέσμων από ιστότοπους που έχουν σημαντική επισκεψιμότητα.

Για να αποκτήσετε δημοτικότητα για τον ιστότοπό σας, λάβετε υπόψη τις 5 συμβουλές:

1) Κατάλογοι site υψηλής επισκεψιμότητας

Υποβάλετε το site σας στους καταλόγους με τις περισσότερες επισκέψεις. Αυτά είναι το Yahoo, το LookSmart.com και το Open Directory είναι παραδείγματα σημαντικών καταλόγων.

2) Αμοιβαίες ανταλλαγές συνδέσμων

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποκτήσετε συνδέσμους είναι να δώσετε συνδέσμους, μέσω αμοιβαίων ανταλλαγών. Η χρήση ανταλλαγών συνδέσμων κάνει δύο πράγματα. Πρώτον, διευκολύνει τη λήψη συνδέσμων. Οι περισσότεροι webmasters είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον, οπότε αν τους δώσετε έναν σύνδεσμο, τις περισσότερες φορές θα ανταποδώσουν τη χάρη.

Δεύτερον, προσθέτοντας συνδέσμους σε άλλους ποιοτικούς ιστότοπους, αυξάνει την ποιότητα του δικού σας ιστότοπου. Θα χάσετε πιθανούς πελάτες; Εάν ο ιστότοπός σας είναι καλός, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε.

Όταν αναζητάτε πιθανούς υποψηφίους συνδέσμους, ξεκινήστε αναζητώντας τις στρατηγικές σας λέξεις κλειδιά σε μεγάλες πύλες αναζήτησης. Θα δείτε πολλούς ανταγωνιστές, αλλά αναζητήστε μη ανταγωνιστικούς, συμπληρωματικούς ιστότοπους.

Εξετάστε αυτούς τους ιστότοπους, επιλέγοντας αυτούς που είναι πιθανό να είναι δεκτικοί στο αίτημα σύνδεσης σας. Δώστε τους έναν επιτακτικό λόγο να συνδεθούν με τον ιστότοπό σας. Δείξτε τους πού ένας σύνδεσμος μπορεί να είναι επωφελής. Μια καλή στρατηγική είναι να συνδέσετε πρώτα με αυτά, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην ανάκτηση ενός συνδέσμου. Στοχεύστε σεβαστούς και δημοφιλείς ιστότοπους που σχετίζονται με το κοινό-στόχο σας.

Μια σημείωση σχετικά με το τι σημαίνει “ποιοτική” ιστοσελίδα. Δεν θέλετε να συνδεθείτε σε κανένα παλιό ιστότοπο. Πρέπει να ερευνήσετε τον ιστότοπο και να σημειώσετε πράγματα όπως το Google PageRank, το θέμα, τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης τους ιστότοπους στους οποίους συνδέεται κ.λπ. Θέλετε μόνο να συνδέσετε τους καλύτερους ιστότοπους που μπορείτε.

Δυστυχώς όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά, πολλοί ιστότοποι δεν θα το θέλουν μιας και είστε νέοι. Σε αυτή την περίπτωση ίσως χρειαστεί να ψάξετε λίγο πιο σκληρά και μπορεί να χαμηλώσετε τα στάνταρ σας, αλλά η επιμονή σας θα αποδώσει. Βάλτε στόχους και μείνετε σε αυτούς.

3) Δυνατότητα σύνδεσης εντός του site σας

Παρέχετε ποιοτικούς πόρους και κατάλληλους εξερχόμενους συνδέσμους, συμπεριλαμβανομένων συνδέσμων προς μηχανές αναζήτησης, κόμβους ειδήσεων, εκθέσεις καιρού, πόρους του κλάδου, επαγγελματικές ομάδες κ.λπ. Οι εξερχόμενοι σύνδεσμοι είναι σημαντικοί επειδή παρέχουν κίνητρα σε άλλους ποιοτικούς ιστότοπους να συνδέονται με τους δικούς σας και μπορούν να βελτιωθούν το σκορ σας PR εάν η εσωτερική σύνδεση γίνεται σωστά.

4) Γράψτε άρθρα

Γράψτε άρθρα που σχετίζονται με το κοινό-στόχο σας και υποβάλετε τα άρθρα σε κατάλληλες διαδικτυακές δημοσιεύσεις. Συμπεριλάβετε τη διεύθυνση URL του ιστοτόπου σας στο βιογραφικό και θέστε την ως προϋπόθεση για τη δημοσίευση με την οποία εμφανίζονται τα άρθρα.

5) Καλά σχεδιασμένο και βελτιστοποιημένο site

Πριν ανησυχείτε για τη λήψη αυτών των συνδέσμων, πρέπει να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο που θα κάνει τους ανθρώπους να θέλουν να συνδεθούν με εσάς. Ο ιστότοπος σας πρέπει να σχεδιαστεί σωστά και να βελτιστοποιηθεί προτού ανησυχείτε για συνδέσμους.

Δείτε περισσότερα για το web hosting:

Tagged with: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments & Reviews

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

*